Wysyłka i Zwroty

Obecnie wysyłamy produkty na cały świat.

Czas przetwarzania wszystkich zamówień wynosi 1-2 dni.

Czas dostawy wynosi 6-12 dni (od poniedziałku do piątku) dla wszystkich krajów, z wyjątkiem odległych wysp, gdzie czas ten może wydłużyć się do około 15 dni roboczych.

Koszt wysyłki:

Wysyłka jest obecnie bezpłatna dla wszystkich zamówień powyżej 100 zł.

Zmiany w zamówieniach:

Po potwierdzeniu zamówienia nie można go zmodyfikować ani anulować. Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, musisz rozpocząć procedurę zwrotu po otrzymaniu przedmiotu.

Przedmiot nie został odebrany:

Jeśli złożyłeś zamówienie i jeszcze go nie otrzymałeś, ale status śledzenia wskazuje, że zostało ono dostarczone, możesz skontaktować się z przewoźnikiem w celu zlokalizowania przesyłki. Gdy przedmiot znajdzie się w posiadaniu przewoźnika, nie mamy już nad nim kontroli. Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt pod adresem kontakt@azella.pl, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc i rozwiązać problem tak szybko, jak to możliwe.

Czasami informacje o śledzeniu mogą być niedostępne z powodu problemów technicznych uniemożliwiających aktualizację aplikacji. Jeśli w takich przypadkach nadal nie możesz zlokalizować swojego przedmiotu, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@azella.pl, a my pomożemy Ci rozwiązać problem w jak najkrótszym czasie.

Potwierdzenie wysyłki i śledzenie zamówienia:

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, zawierającą numery śledzenia. Numer śledzenia będzie aktywny w ciągu 24 godzin.

Kontakt:

10:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

Telefon: +48 884 695 035

E-mail: kontakt@azella.pl

Grzybowska 9/103, 00-132 Warszawa

ZWROTY

Mamy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 30 dni od otrzymania produktu na zażądanie zwrotu.

Zwracany produkt może być używany (aby sprawdzić, czy działa zgodnie z konkretnymi potrzebami, czy nie), ale bez widocznych uszkodzeń (zadrapań, śladów itp.) i w oryginalnym opakowaniu, w którym został dostarczony.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem kontakt@mr-paw.pl, a my odpowiemy w ciągu 12 godzin.

Po otrzymaniu przedmiotu sprawdzimy go w ciągu 2 dni roboczych pod kątem uszkodzeń, a następnie zwrócimy należną kwotę, jeśli przedmiot jest w idealnym stanie.

Upewnij się, że podczas zwrotu paczki w środku znajduje się karta zawierająca numer zamówienia i adres e-mail powiązany z zamówieniem złożonym u nas.

Zwrot kosztów wysyłki

Jesteśmy firmą, która wysyła towary za granicę bez opłat, ale w przypadku zwrotów nie ponosimy odpowiedzialności za opłacenie etykiet wysyłkowych. Jeśli klient chce zwrócić swoje zamówienie, jest odpowiedzialny za wyprodukowanie i opłacenie etykiety wysyłkowej. Jesteśmy zobowiązani jedynie do podania adresu zwrotnego i nie pokrywamy żadnych dodatkowych opłat.

Obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że zwrot zostanie pomyślnie dostarczony. Oznacza to, że zaleca się dokonanie dodatkowej opłaty za wysyłkę ze śledzeniem, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione paczki. Jeśli zwrot zostanie utracony w transporcie, zwrot pieniędzy nie zostanie wydany, ponieważ zamówienie nie zostało do nas zwrócone.

Uszkodzenia i problemy

Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i niezwłoczne skontaktowanie się z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i naprawić sytuację.

Wyjątki / przedmioty, których nie można zwrócić

Niektóre rodzaje przedmiotów nie mogą zostać zwrócone, np. produkty niestandardowe (takie jak zamówienia specjalne, zamówienia zbiorcze lub przedmioty spersonalizowane). Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące przedmiotu.

Wymiana

Najszybszym sposobem na uzyskanie tego, czego chcesz, jest zwrot przedmiotu, który posiadasz, a po zaakceptowaniu zwrotu, dokonanie osobnego zakupu nowego przedmiotu.

Wysyłane zamówienia

Należy pamiętać, że wszystkie nasze zamówienia są wysyłane niezwłocznie, a w niektórych przypadkach po wysłaniu zamówienie może zostać zatrzymane przez firmę kurierską do czasu dostarczenia przez nas dodatkowych informacji o kliencie. Może to być konieczne ze względu na przepisy dotyczące wysyłki w kraju klienta.

Po złożeniu zamówienia możemy zażądać od klienta dodatkowych informacji, a jeśli odmówi ich podania, dostawa nie będzie możliwa. Jeśli klient zażąda zwrotu pieniędzy w takich okolicznościach, a jego zamówienie zostało już wysłane do firmy kurierskiej, ale jest obecnie wstrzymane, niestety nie możemy zwrócić pełnego kosztu produktu.

W takich przypadkach odliczymy koszty wysyłki, które ponieśliśmy w związku z wysyłką zamówienia z naszego magazynu. Chociaż zwykle pokrywamy koszty wysyłki dla klientów, jeśli klient odmawia podania wymaganych informacji (uniemożliwiając w ten sposób dostawę), staje się odpowiedzialny za opłaty za wysyłkę w tym momencie. Opłaty te zostaną odjęte od kwoty zwrotu.

Anulowane zamówienia

Należy pamiętać, że jeśli klient złoży zamówienie, a następnie zdecyduje się je anulować, zwrot pieniędzy nie jest gwarantowany. Wynika to z faktu, że zamówienie mogło już zostać wysłane. W przypadkach, gdy zamówienie zostało wysłane, klient będzie musiał poczekać, aż otrzyma zamówienie, a następnie zainicjować proces zwrotu, aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.

Nieudane dostawy

Prosimy o sprawdzenie adresu wysyłki podanego podczas składania zamówienia. Jeśli adres jest nieprawidłowy i konieczna jest wymiana, naliczona zostanie opłata za wymianę. Jeśli paczka została dostarczona, ale nie została odebrana, naliczona zostanie opłata za wymianę. Jeśli paczka zaginie w transporcie, sytuacja zostanie przekazana firmie kurierskiej i będziemy czekać na jej odpowiedź, a następnie będzie ona mogła zapewnić wymianę/zwrot pieniędzy. Wynika to z faktu, że nie obsługujemy dostaw i nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy spowodowane problemami z dostawą. Firma kurierska ma prawo odrzucić lub zaakceptować prośbę o zwrot/wymianę. Sytuacja będzie zależeć wyłącznie od ich polityki, a nie naszej.

Jeśli firma kurierska podejmie próbę dostarczenia przesyłki, a Ty nie podejmiesz próby skoordynowania z nami/nimi działań w celu pomyślnego odebrania przesyłki, nie będziemy odpowiedzialni za zwrot pieniędzy, klient będzie w pełni odpowiedzialny za zaistniałą sytuację. Klient jest odpowiedzialny za upewnienie się, że jego adres może przyjąć paczkę i że podał prawidłowe dane.

Jeśli klient zmieni swój adres, nie możemy zagwarantować, że zostanie on przetworzony, co oznacza, że dostawa zostanie podjęta na dowolny adres w systemie pod Twoim imieniem i nazwiskiem, a jeśli nie będziesz obecny, nie będziemy odpowiedzialni. W takim przypadku nie będziemy zobowiązani do zwrotu pieniędzy. Postaramy się rozwiązać tę sytuację, ale nie będziemy ponosić za nią odpowiedzialności.

Prosimy o sprawdzenie informacji podczas finalizowania zamówienia i nie zalecamy wprowadzania tymczasowych adresów, ponieważ nie będziemy ponosić odpowiedzialności, jeśli opuścisz podany adres, a paczka zostanie dostarczona. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce, ponieważ nie wysyłamy paczek osobiście, więc w takiej sytuacji nie otrzymamy zwrotu pieniędzy.

Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy użytkownika, czy został on zatwierdzony. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on automatycznie zwrócony na pierwotną metodę płatności. Należy pamiętać, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu przez bank lub operatora karty kredytowej może potrwać do 7 dni roboczych. Ze względów bezpieczeństwa jesteśmy w stanie zwrócić pieniądze tylko na kartę, która została użyta podczas płatności.

Zasady anulowania zamówienia

Po złożeniu zamówienia i przetworzeniu płatności klient ma prawo anulować zamówienie w dowolnym momencie przed wysyłką. Aby anulować zamówienie, klient musi jak najszybciej skontaktować się z nami za pośrednictwem naszych kanałów obsługi klienta.

Jeśli prośba o anulowanie zostanie otrzymana przed wysłaniem zamówienia, przetworzymy anulowanie i zwrócimy klientowi pełną kwotę. Jeśli jednak zamówienie zostało już wysłane, klient będzie musiał zwrócić nam produkt zgodnie z naszą polityką zwrotów.

Zalecamy składanie wniosków o zmianę lub anulowanie w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Należy pamiętać, że w przypadku anulowania zamówienia nie zostaną zwrócone żadne dodatkowe opłaty za przyspieszoną wysyłkę ani inne dopłaty.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki anulowania, nie wahaj się z nami skontaktować.